[Linux-programlama] Sunucuda ki zamanı aşındırmamak?

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Fri 29 Dec 2006 - 07:28:57 GMT

Selam,

Php'de zor bir raporu pdf şeklinde alıyorum. Çok uzun sürüyor (sorgular
yüzünden). Tarayıcıda açtığımda php değil ama (set_time_limit ile çalışma
süresini uzattım) tarayıcı "Sunucuda zaman aşımı" şeklinde çıkıyor.

Her hangi bir çıktı verirse program doğal olarak pdf, çıktı verdiniz pdf
veremem diyor. Bir çözümü olan?

Üretilen (zaten sonlu bir sayıda diyelim N) Pdf üreteceğim, bu ürettiklerimi
zulaya atsam desem pek uzayacak, tarayıcıların zaman aşımında kullandıkları
ayarı değiştirsem, her rapor alan bir kere denedikten sonra bana dönecek. Bi
çıkamadım işin içinden.

Saygı, sevgi, teşekkür = sunar, kaldırır, ederim