[Linux-programlama] operada document.getElementsByTagName("DIV") tanınmıyor

From: ANIL KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Tue 19 Dec 2006 - 22:16:45 GMT

merhaba arkadaşlar, javascript kodlarım arasında "List =
document.getElementsByTagName("DIV");" komutu bulunmaktadır. sayfayı opera
ile actıgımda bu kodların bulunduğu blokdaki işlemler yapılmıyor, hata
konsoluna baktıgımımda bu kodun oldugu yerde nesne tanımsız ya da null
diyor. daha sonraki araştırmalarımda operanın bu kodu tanımadığını
(derlemediğini) öğrendim document.all gibi bir şey gördüm ama kendime
uyarlayamadım.