[Linux-programlama] Mod-php üzerinden root shell komutu çalıştırma

From: Cem Kamil Kulekci (avorsi@gmail.com)
Date: Fri 15 Dec 2006 - 11:33:53 GMT

Herkese Merhabalar,

Apache üzerinde mod-php ile php çalıştırıyorum ama her nasılsa php içinden
root haklarıyla shell komutu çalıştırmak zorunda kaldım. Ama Apache kendi
user ve group adıyla işlemleri yürüttüğü için bu konuda başarılı olamadım.
Çalıştırdığım scripte 755 - root:root priv. vermem de bir işe yaramadı.
Php.net sitesinde chmod 4711 ayarlamam gerektiğini belirten bir yazı buldum
ama bir faydası olmadı. Bu konuda herhangi bir fikri olan var mı?

Saygılarımla

Cem Kamil Külekçi