Re: [Linux-programlama] nesne çağırma (poppy gelmiyor)

From: Erol Soyöz (erol@nerdology.org)
Date: Sun 10 Dec 2006 - 21:22:35 GMT

Düşündüğünüz tarzda bir kullanım mevcut değil. Nesnenizi
oluşturduğunuz(instance)
anda, içerideki metodların yada değişkenlerin kullanımı için parametre
ataması
gerçekleştirmek istiyorsanız, bunu constructer kısmında
gerçekleştirebilirsiniz.

Şöyle ki;

class dog {
    public $Param1;
    public $Param2;

    public function __construct($Param1, $Param2){
       $this->Param1 = $Param1;
       $this->Param2 = $Param2;
    }
    public function getParam(){
       echo $this->Param1."<br />";
       echo $this->Param2;
    }

}

$Dog = new Dog("Parametre_1", "Parametre_2");
$Dog->getParam();

Bu işlemin çıktısı;

Parametre_1
Parametre_2

şeklinde olacaktır.

Bu şekilde, nesne örneğini oluştururken, bir değer atama işlemi
gerçekleştirmeniz mümkün.

--

Erol Soyöz

http://www.nerdology.org