Re: [Linux-programlama] Ajax - türkçe karakter problemi

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Wed 06 Dec 2006 - 20:47:06 GMT

Merhaba,
Ajax'ı xajax kütüphanesi ile ben de kullanıyorum ve başlarda karakter
sorununu ben de yaşıyordum, özellikle veritabanında çekilen bilgilerde bu
sorun daha çok oluyor, sorunumu tüm çalışmalarımı UTF-8 kodlaması ile
kaydederek çözdüm ve şu anda herhangi bir sorun yaşamıyorum, size önerim
UTF-8 kullanmanız.
İyi çalışmalar...

06.12.2006 tarihinde Ahmet <corsairsoft@hotmail.com> yazmış:

--