Re: [Linux-programlama] PHP ile Frameworks

From: Mehmet Fatih YILDIZ (fatih.mfyz@gmail.com)
Date: Sun 03 Dec 2006 - 18:26:45 GMT

Tam da bahsettiğiniz konu üzerine şu günlerde kısa bir araştırma
içerisinde idim..
Gördüğüm şey genellikle framework kavramından farklı idi..

Bahsettiğiniz sayfadaki çoğu framework diye ulaştığımız proje daha çok
template sistemler, bir cms motoru kıvamında olan şeyler oldu daha çok.
yok 20 dakkada blog yapın yok 10 saniyede sayaç yapın gibi şeylerdi..

Gerçi bu aradığınız şeye göre değişir.. Açıkcası ben sadece işlerimi
daha pratik yapacak bir PEAR alternatifi arıyorum.. Yani veritabanıma
daha pratik, bazı özel işlemleri (xml export/read, dosyalama işlemleri
vs..) daha kolay biçimde yapacak bir şey arıyordum fakat malesef pek
bişey bulamadım..

Bahsettiğim amaca yönelik size pear (pear.php.net) öneririm. Eğer daha
fonksiyonel şeyler arıyorsanız, o verdiğiniz sayfada zaten bundan
bahsediyor :)