Re: [Linux-programlama] php-access-linux

From: VEDAT YILMAZ (vedat@defter.org)
Date: Tue 29 Aug 2006 - 08:12:57 GMT

sanırım sorunu anlamadınız.. halen otomasyon sisteminde kullanılan
acceess veritabanına bağlanıp oradan veri alıyorum.. taşımak diye birşey
sözkonusu değil zaten.. bu aldığım verileri de işleyip sipariş takibi
için MySQL de tutuyorum.. birbiriyle ilişkili programlar.. diğer
veritabanına bağlanamazsan hiç bir işime yaramaz yani..

Çağlar AKYÜZ yazmış: