Re: [Linux-programlama] php-access-linux

From: Mucibirahman İLBUĞA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Mon 28 Aug 2006 - 15:01:46 GMT

Selam,
Anladım... Allah kolaylık versin...

Daha önceden böyle bir not mesaj okuduğuma yemin edebilirim... Accesstools
gibi birşeydi... Çünkü bir ara bende Access ile yazılmış bir programı
Linux'a geçirmeye çalışmıştım. Ama seninki gibi aktif kullanılan birşey
değildi... Doğrudan aktarabildim ben. Anladığım kadarı ile senin işin zor.
Ama zannımca senin işin çözümü Linux ODBC'de olabilir...

Bu arada şöyle birşey buldum... İnceler misin?
http://www.easysoft.com/products/data_access/odbc_odbc_bridge/index.html

Kolay Gelsin,
Mucip:)