[Linux-programlama] MySQL büyük dump dosyası

From: zekeriya koç (zekliste@linuxmail.org)
Date: Wed 23 Aug 2006 - 16:44:15 GMT

Herkese Selam,
bir serverdan diğerine veritabanı taşımamız gerekiyor. phpMyAdmin ile oluşturduğumuz dump dosyasının boyutu yaklaşık 11 mb.dolayısı ile phpmyadmin bunu direkt olarak import edemiyor. phpmyadmin in uploaddir özelliği hakkında bilgi aldım fakat bir türlü beceremedim kullanmayı yazdığım kalsörü bir türlü bulamadı. bu konuda yardımcı olabilicek birileri olurda cevap yazarsa ne mutlu .
saygılar .