[Linux-programlama] MSN Messenger bot yazılımı

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Wed 23 Aug 2006 - 12:12:47 GMT

Su sıralar gözüme çok çarpan MSN botlarını bilirsiniz. Sordugunuz sorulara yanıt havuzundan cevaplar veren makina MSN Messenager botları. Ben bu sekilde bir MSN bot'u yaparak sorulan soruları DB'de (mysql) sorgulayıp yanıtını donduren bir bot yapmayı istiyorum.

Amacım, mumkunse, linux ustunde calisacak bir yazılım ile msn sorularına yanıtlar verebilmek. Bunun icin nereden baslamalıyım? Deneyimi olan var mı acaba?

OKAN