[Linux-programlama] (konu yok)

From: Mehmet BURHAN (mehmetburhan@gmail.com)
Date: Mon 21 Aug 2006 - 11:40:33 GMT

 Daha önce firebird vari tabanı ile proje geliÅŸtiriyordum. Åžu an PostgreSql veritabanının özelliklerini okuyunca yavaÅŸ yavaÅŸ bu veritabanına geçmenin isabetli bir karar olacağını düşündüm. Yaklaşık 1 haftadan beri debeleniyorum table create etmeyi view yazmayı baÅŸardım. Firebirdde olan computed field kavramı bu veritabanında yok veya ben daha böyle birÅŸey okumadım. Ayrıca Suspend deÄŸimi benim baya iÅŸimi görüyordu firebird de.

    Postgres de oluÅŸturmuÅŸ olduÄŸunuz bir veri tabanını bana örnek olması açısından script halinde edinebilmem mümkün mü ?

Saygılar Mehmet BURHAN