[Linux-programlama] python altında grid kullanımı

From: Talat UYARER (uyarertalat@gmail.com)
Date: Fri 18 Aug 2006 - 08:13:57 GMT

ben vb programcısıyım...vb de herhangi bir rapor sonucunu msflex grid
lere yükleyerek ekranda sonuç olarak gösteriyorum . pyton da rapor
sonuçlarının bir gride yüklenmesi nasıl olur ?

Son olarakta acaba database grid gibi bir tools var mı ? Multiplatform
bir yazım için hangi hangi görsek kütüphane kullanmalıyım ? Bir muhasebe
programı yazmayı düşünüyorum. Bu konuda örnek var mı ?