Re: [Linux-programlama] veri sifreleme

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Tue 15 Aug 2006 - 15:04:23 GMT

mcrypt_encrypt ve decrypt fonksiyonları ile veriyi sifreleyip yeniden duzenledim. Ancak kripto edilen veri text olarak sanırım anlamsız ve donussuz oluyor. Benim ihtiyacim olan sey su.

$veri="onemli veribu";
$key="sifrem burda";

$gizliveri=kripto($veri,$key);

ben bu gizliveri sonucu cıkan string'i ese dosya verebilmek istiyorum. Bana bu kodla geldiklerinde ben bu koddan gercek veriyi cozup islemimi yapacagim.

Uygulama yeri karisik ama ihtiyacim olan seyi sanırım aktarabildim. Bunun cin ne tur bi sifreleme uygun oluyor?

OKAN