Re: [Linux-programlama] tkinter & pardus

From: Emre Aladağ (aladagemre@gmail.com)
Date: Wed 09 Aug 2006 - 08:49:34 GMT

Çarşamba 9 Ağustos 2006 10:44 tarihinde, Erkin Tek şunları yazmıştı:
> Selam,
> pardus 1.0'da python ile uğraşmaya çalışıyorum. Fakat Tkinter içermeye
> çalıştığımda (import) _tkinter bulamadığından yakınıyor. python.org'dan
> kaynağı (source) indirip derleyip kurdum, fakat hala aynı hatayı alıyorum.
> Nasıl tkinter kurabilirim? (IDLE'ı da kullanamıyorum)
>
> SS

#!/usr/bin/python
# -*- coding: UTF-8 -*-
from Tkinter import *

ana=Tk()
ana.geometry("%dx%d+%d+%d" %(190, 270,900,10)) #secimlik
ana.title("Programım")
ana.mainloop()

bu programcığı deneyip kendi programınızla karşılaştırır mısınız? Bende hali
hazırda geliyordu(pardus 1.1a2 ama 1.0da da olması gerek)