[Linux-programlama] php ile root yetkisi kazanma

From: pardus linux (parduslinux2007@linuxmail.org)
Date: Fri 04 Aug 2006 - 10:53:04 GMT

Merhabalar,
php ile linux sunucu uzerinde root yetkileri kazanmak istiyorum. Fakat bunu nasil yapabilirim bilmiyorum.

Web sunucusunun kullanicisina sudo yetkisi vermek pek mantikli gorunmedi. PECL/ssh2 ile php kodundan ssh baglantisi kurmayi da dusundum. Fakat bunun daha kolay ve temiz bir yolu vardir herhalde diye de dusundum.

Hazirlayacagim arabirimden giris yaparak, sunucu uzerinde tam yetki elde etmek istiyorum. Bu konuda bana neler onerebilirsiniz? Bu isin guzel ve temiz yolu nedir?

Herkese simdiden cok tesekkurler :)