[Linux-programlama] Python / Mysql ?

From: azer koçulu (hello.azer@gmail.com)
Date: Thu 27 Apr 2006 - 08:56:20 GMT

Arkadaşlar python için bir mysql kütüphanesi indirdim fakat
kullanamıyorum.İndirdiğim kütüphaneyi libs dizini altına kopyaladım ve
kullanma ümidiyle işe başladım, aşağıda idle dökümünü inceleyip yardımcı
olursanız sevinirim:

>>> import cgi
>>> import mysql
ImportError: No module named mysql
>>> import MySQLdb
ImportError: No module named _mysql
>>> import MySQLdb
>>> connection = MySQLdb.connect(user='hyun',db='hyun')
AttributeError: 'module' object has no attribute 'connect'

hataları son satırına kadar sildim, yardımcı olursanız sevinirim

saygılarımla
azer koçulu