Re: [Linux-programlama] Php IDE tavsiyeleriniz

From: Yaşar ŞENTÜRK (yasar@dijitaltek.com)
Date: Thu 27 Apr 2006 - 07:35:05 GMT

Merhaba;

Windows kullandığımda Crimson Editor adında bir editör kullanıyordum. Sade,
UTF-8 destekli ve ücretsiz. Ancak genel öyle fonksiyon adlarını tamamlama
gibi özellikleri yok.

İlgilenirseniz: http//www.crimsoneditor.com

Not: PHP Designer 2006 Beta' da UTF-8 desteği var ancak sorunlu. Kararlı sürüm
çıktığında düzelteceklerdir mutlaka.

İyi çalışmalar.

Per 27 Nis 2006 10:24 tarihinde, yavuz şunları yazmıştı: