RE: [Linux-programlama] Php IDE tavsiyeleriniz

From: ibrahim Demirel (idemirel@biko.biz)
Date: Wed 26 Apr 2006 - 08:11:09 GMT

Nusphere 4.5 (b4513) u oneririm..

Smarty ile filan calisiyorsaniz onun taglarini da taniyabiliyor. Dynamic
Highlighting ozelligi de tek sayfada JS,PHP,HTML,CSS barindiriyorsaniz
oldukca isinize yarayabilir kanaatindeyim.

Ayrica disaridan sag menuye parametreleri ile programlar baglayabilirsiniz.
Support Formu da guzel. Formda gecen gun php ile yazilan code beautifier
tarzi bir scripti yine PHP.exe ile calistirip aktif kodu duzenleyen bir
calisma vardi hoştu :).
Debugging te oldukca iyi.
Son versiyonla gelen IE Nusphere toolbar ile istediginiz proje sayfanizi
remote debug edebiliyorsunuz.

Eger Windows kullaniyorsaniz. Bence guzel bir IDE...
Linux versiyonu da var isterseniz fakat ben denemedim onu , nasil oldugu
hakkında bilgim yok.