[Linux-programlama] dosyanın belirli bir kısmını okutmak

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Fri 21 Apr 2006 - 14:45:46 GMT

Merhabalar,

İçeriği örneğin;
merhaba 13.30.29.24 deneme
deneme bu bir denemedir
denem denem
dene

şeklinde olan bir dosyanın ben sadece birinci satırdaki ikinci kısmı
nasıl süzebilirim? sed ile denedim ancak başaramadım. Örnek dosyada
sadece 13.30.29.24 kısmını sürekli değiştirmek istiyorum bir döngüyle.
Yani dosyayı okuyup 13.30.29.24 kısmını her bir döngüde başka bir
değerle otomatik olarak değiştirip kaydetmek istiyorum.

Teşekkürler.