Re: [Linux-programlama] uzaktan güncelleme yapmak

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 17 Apr 2006 - 21:50:40 GMT

scp tum dosyalari kopyalar.
rsync+ssh sadece gereken kismi.

her tur dosya transferini SSH ile birlikte dusunmeniz sizi gereksiz
servis vs kurulumlarindan kurtarir.
Zira ssh sunucu zaten hemen hemen bilinen her linux dagitiminda standart
geliyor ve pek cogunda
otomatik olarak basliyor.

Redhat 9 demissiniz, bu bir problem zira epey eski. Benim calistigim
kurumda da epey uc
nokta ve intranet var, belki ayni kurumdur, o sekilde size daha cok
yardimim dokunur...