[Linux-programlama] Re: PHP ile Postgresql Veritaban ilemleri

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Sat 15 Apr 2006 - 05:44:09 GMT

Merhaba,

On Fri, 14 Apr, nsevinc wrote:
> Php ile postgresql veri tabanina baglanti yaptim. Mevcut kayitlari
> cekebiliyorum ancak yeni kayit eklerken hata veriyor.
>
> pg_insert(): Failed to execute 'INSERT INTO upload (Dosya) VALUES
> ('asdjdjdjjd');

pg_insert() kullanmadan önce, genellikle nasıl kullanıldığı hakkında
bilgi sahibi olunur. Bunun için PHP'nin kendi dökümantasyonundan [1]
yararlanabilirsiniz.

Ek olarak anladığım kadarı ile PHP kullanarak PostgreSQL veritabanı
üzerinde ilk defa program yazıyorsunuz. Neden [2] adresinde ücretsiz
olarak dağıtılan PostgreSQL ile Programlama [3] kitabının PHP ile ilgili
bölümüne göz atmıyorsunuz?

[1] http://php.net/pg_insert
[2] http://www.students.itu.edu.tr/~yazicivo/doc/postgresql-ile-programlama.html
[3] http://www.students.itu.edu.tr/~yazicivo/doc/postgresql-ile-programlama-20060214.pdf