Re: [Linux-programlama] değişken aktarımı

From: Yılmaz Uğurlu (yilugurlu@gmail.com)
Date: Fri 14 Apr 2006 - 11:39:44 GMT

14.04.2006 tarihinde Fatih Avcu <fatih@inonu.edu.tr> yazmış:

> html formuda kullanıcı adını giriyor. form post ile a.php dosyasına
> gidiyor. a.php
> dosyasına gönderirken action="a.php?kullanici=$kul" seklinde gitmesini
> nasıl sağlarım.

<form method="get" action="a.php">

2. problemimde forda kisi yine kullanıcı adını yazıyor. form b.php dosyasına
> gidiyor
> ama b.php dosyasıda c.php dosyasını include ediyor. formdan gelen
> kullanıcı bilgisi ile
> c.php sqlden veri çekiyor.

forma b.php?kul=$kullanici ile veriyi gonderirsem include edilen c.phpdosyasina
> echo "$kullanci" ile bilgi cikaramiyorum.

b.php :

<?php
$kullanici = GET['kullanici'];

include "c.php";
?>

mysql kullandığınızı varsayıyorum

c.php:

<?php
$sql = mysql_query("SELECT * FROM kullanicilar WHERE kullanici =
$kullanici");

echo mysql_num_rows($sql);
?>

--