Re: [Linux-programlama] ftp client uygulamam iptables'a takılıyor

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Tue 11 Apr 2006 - 07:03:05 GMT

mesut wrote:
> Atif CEYLAN yazmış:

> ayni sekilde diger ftp client yazilimlari da iptables a takilacaktir.
> yukaridaki iptebles modulleri bunun icin var. olay ftp nin calisma
> sekliyle ilgili. o moduller yuklu iken problem yoksa, ortada da sorun
> yok demektir.
>
> iyi calimalar.

Aslinda olayi detaylandirmadan yazmistim ama sanirim biraz aciklama
yapmam lazim. olay iptablesla dogrudan alakali degil. aktif ve pasif
modla alakali.pasif modun ftp protokolunde nasil kullanildigi ile ilgili
bi soru idi benimkisi.... bu konuda yardimlarinizi talep ediyorum.
ilgilenen arkadaslara simdiden tesekkur....