[Linux-programlama] Realtime Upload Bilgileri

From: Agah ALICI (agah@sakarya.edu.tr)
Date: Sun 02 Apr 2006 - 15:04:39 GMT

Merhaba Arkadaşlar,

Ufak bir sorum var, Bir çok upload sitesinde görmüşsünüzdür, upload
edilmekte olan dosyanın % kaçının gittiğini ne kadar kaldığını ve ortalama
bağlantı hızını gösteren sayfalar var. Bunun (phpde) nasıl yapıldığını bilen
varmı? Şöyle bir sorun var ben dosyanın tmpdeki adını alamıyorum bu nedenle
boyutunu öğrenemiyorum. Ben dosya adını aldığımda dosyanın tamamı yüklenmiş
oluyor.

Yardımlarınızı bekliyorum

İyi çalışmalar...