Re: [Linux-programlama] veri tabanından haftalık veri çekmek

From: Mehmet (mehmet@egemenyazilim.com)
Date: Sat 01 Apr 2006 - 06:45:35 GMT

Sizin dediğiniz tam olarak anlamadım. eğer bir datadan veri cekecekseniz ve sizin elinizde filitre olarak o haftanın (tarih de olabilir) verileri ise siz verilerin kayıt tarihlerini "between" ile aralık belirleyerek cekebilirsiniz. data yapısı nedir tek bir tablomu yoksa birden fazla mı? fazla acıklacı olmamış ama bu mümkün...