Re: [Linux-programlama] html

From: Ergin ALTINTAS (ealtintas@gmail.com)
Date: Wed 28 Sep 2005 - 09:36:58 EEST

Merhaba,

Windows kullanıyorsunuz sanırım http://www.powergrep.com/ adresinden
edinebileceğiniz powergrep programı işinizi görecektir. Öncelikle temizlemek
istediğiniz HTML kodunu tespit etmeniz ve sonrada programın replace ozelligi
ile tum dosyalarda bunu boşluk vb. ile değiştirmesini sağlamanız gerekiyor.
Dokümantasyon adreste mevcut.

Eğer linux kullanıyorsanız http://www.gnu.org/software/grep/ GREP işinizi
zaten görür. Dokümantasyon adreste mevcut.

Saygılar,