[Linux-programlama] Tomcat ve apache farklı makinarda nasıl çalışır ??

From: Ethem Ay (ethemay@gmail.com)
Date: Wed 21 Sep 2005 - 10:35:29 EEST

Slm arkadaşlar benim tomcat ve apache hakkında birkaç sıkıntım var;
(Bu mail bu guruba uygun olmayabilir ama buradan cevap alabilirim diye düşündüm)

Bir makinada tomcat 5.0.28 kurulu diğerinde apache 2.0.53 kurulu benim
amacım mod_jk ile bu iki makinayı birbirine bağlamak (Kodların
güvenliği açısından farlı makinalarda olması daha iyiymiş ? ). Aynı
makinada apache + tomcat çalışıyor fakat farklı makinalarda
çalıştıramadım. workers.properties ile oynadım channelsocketi felan
değiştirdim ama olmadı. BU konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Teşekkürler iyi günler....