[Linux-programlama] fckeditor...

From: veli akçakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Tue 20 Sep 2005 - 21:35:34 EEST

Merhabalar,
listeye daha önceden "Tarayıcı üzerinde WYSIWYG Uygulaması" ile ilgili
bir soru sormuştum ve Okan ARI Bey'in cevabı çok işime yaradı ve
www.fckeditor.net adresinden gerekli tar.gz dosyayı aldım ve sunucuma
gönderdim. Ancak kendi sitesinde "Demo" bölümünde klasör
oluşturabilirken ben bir türlü klasör oluşturma ve dosya gönderme
işemlerini yapamadım. Konfigürason dosyasında gerekli yerleri doldurmama
rağmen olmadı. fckeditor ile ilgilenmiş ve bu sorunları halletmiş olan
var mı?
Kolay gelsin...