[Linux-programlama] applet ile vt'ye ulaşım

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Mon 19 Sep 2005 - 15:25:36 EEST

Merhaba;
 Bir kaç gün önce applet ile vt'ye baglantı ile ilgili bir soru sormustum.
Fakat cıkan baska sorunlar nedeni ile çözüm bu güne kadar sarktı.

  On 9/16/05, Bora Güngören <bora@boragungoren.com> wrote:

> [...]
> dolayısı ile JDBC) bağlantısı kurabilir. Sanırım siz Applet'in bulunduğu web
> sunucusunu değiştirdiniz ve artık PostgreSQL farklı bir sunucuda.
>
> Farklı sunuculara bağlanmak için JAR dosyanızı sayısal olarak imzalamanız
> (yani sertifika oluşturmanız) gereklidir. Bunun için keytool ve jarsigner
> uygulamalarını kullanabilirsiniz. Bunun dışında Applet'inizin neler
> yapabileceğini bir politika dosyasında tanımlamanız da gerekecektir. Bu
> dosya içinde Applet'iniz için gerekli erişim haklarını belirteceksiniz. Geri
> kalan haklar ise verilmeyecek. :-) (access, access, deny all mantığı)

  yukardaki söylenenleri yaptım.
 jar dosyama vt'nin driverı ekledim, sertifika oluturdum. ama hala hata
aynı:
 java.lang.ClassNotFoundException: org.postgresql.Driver
java.sql.SQLException: No suitable driver
  not: sertifikada bir problem yok gibi. Mesela kullanıcıların
makinelerindeki dosyaları yazıp silebiliyorum.
 saygı,sevgi.