Re: [Linux-programlama] bizi dizi degiskenin yazilacagi mysql kolonunun data tipi ne olmali?

From: H. Yagmur Akgün (bezgin@gmx.de)
Date: Sun 18 Sep 2005 - 17:41:29 EEST

Guten Tag hüseyin özbey,

> kime[] dizi degiskenini mysql veritabanina nasil yazarim? Soz
> konusu kolonun data tipi ne olmali? Array diye bir datatipi yok,
> VARCHAR tipindeki bir kolona yazincada bir daha okuyamiyorum.

Bildigim kadariyla yok, array'i serialize(); ile serialize edip
MySQL'e yazabilirsiniz. Daha kolayi (keep it simple) yukaridaki field
icin additive value kullanmak olurdu, ben öyle yapardim yani.

Formda kime[]'nin degerleri dönen degerin toplami her kombinasyonda
farkli bir sonuc verecek sekilde ayarlanabilir (linuxdaki dosya
haklari gibi), sonucu basitce bir textfielda yazabilirsiniz.

--
Mit freundlichen Grüßen
H. Yagmur Akgün