Re: [Linux-programlama] Java applet ClassNotFoundException

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Sat 17 Sep 2005 - 15:36:04 EEST

Merhaba;
 anlattıklarınız sonucunda iki thread olusturdum. birinden sadece repaint()
yaptırıyorum digerinde ise uyutma işlemini. aslında pek cok alternatif
denedim ama anlattıklarınıza en yakını bu oldu. lakin konsoldan calısmakla
birlikte browserdan hala calısmıyor. yine şu şekilde anlatıyım:
 public class eylul16 extends JApplet {

eylul16Panel panel;
int prioriti;
public void init(){
getContentPane().setLayout(new BorderLayout());
panel = new eylul16Panel();

final Thread gorsel=new Thread(){
public void run() {
repaint();
System.out.println("görsel run cagrısı");
}
};
 // bu thread sadece repaint yapıyor.
prioriti=gorsel.getPriority()-1;

Thread uyutan=new Thread(){
public void run() {

while(true){
try{
SwingUtilities.invokeAndWait(gorsel);
}
catch(Exception ex){
System.out.println("hata olustu" + ex);
}
 // burayı sizden kopya cektim
try{
this.sleep(1000);
}
catch(Exception ex){
System.out.println("hata olustu" + ex);
}
panel.artir();
 // panel nesnesine ekledigim bir fonkisyon. int bir degiskeni artırıyor.
System.out.println("uyutan run cagrısı");

}
}
};
uyutan.setPriority(prioriti);
uyutan.start();
);
}
public static void main(String s[]) {
JApplet applet = new eylul16();
JFrame f = new JFrame("..................");
f.addWindowListener(new WindowAdapter() {
public void windowClosing(WindowEvent e) {System.exit(0);}
});
f.getContentPane().add(applet, BorderLayout.CENTER);
applet.init();
f.setSize(new Dimension(1000,600));
f.setVisible(true);
}
}
browserdaki java console cıktısı

görsel run cagrısı

uyutan run cagrısı

görsel run cagrısı

uyutan run cagrısı

görsel run cagrısı
neden hala repaint'i duymazdan geliyor anlamıs degilim.

>Yıl sonuna doğru çıkacak olan üçüncü Java kitabımda da bu türde bir iki
Applet / >Swing örneği bulunacak.
umuyorumki faydalı olucak.