[Linux-programlama] Java Teknolojileri Dernegi CeBIT te

From: Melih Sakarya (Melih.Sakarya@pepsi.com.tr)
Date: Mon 12 Sep 2005 - 10:21:13 EEST

Bazi sirketlere ücretsiz egitim verilecek
Devlet kuruluslari Java gecme konusunda tesvik edilecek (Egitim vs...)
Üniversitelere ücretsiz seminerlere gidilecek
Üniversitelerdeki seminerlerde diger sivil toplum kuruluslari ile koordineli calisilacak (LKD, TBD, C ve Sistem programcilari Dern., Pardus Ekibi, Tübitak)
Sirketlere danismanlik saglanacak
Milli Egitim Bakanligina ücretsiz e-egitim projesi üretilecek
Istanbul Emniyet Müdürlügüne ücretsiz egitim ve danismanlik verilecek

Bunun disinda teknoloji televizyonunda yeni bir java serisine basliyoruz.
önümüzdeki haftalardan itibaren günlük yayina basliyoruz. Ayrica izleyenler olursa
bu aksam Burak Bey, Altug Bey ve benim katildigim bir röportaj yayinlanacak.

Fuar boyunca cesitli ilginc konularda oldu tabi. Bunlardan biri sinek kovucu java programi idi :)
Bilmiyorum gelenler görmüslerdir.
Ilk gün stand görevlisi bir arkadasimiz elinde "Java ile sinek kovucu program" yazan bir pankart ile Microsoft salonuna girmis
burada ne yapiyorsun diye soranlara sinekleri kovuyorum diye cevap vermis :)

Bizde Cumartesi günü Microsoft partnerlari gezip MS partnerlara özel Java ya gecmeleri icin ücretsiz seminer ve egitim düzenleyecegimizi
bildirdik. Sanirim birileri buna cok kizacak :)

Saygilar

image001.jpg