[Linux-programlama] minicom hakkında yardım

From: Mehmet Karaca (karacamehmet@gmail.com)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 16:32:24 EEST

Herkese merhaba,
 linux makinemi seri porttan windows makine ile bağladım.
 minicom terminal programı ile hyper terminal programı arasında bağlantı
kurdum.
 seri kablo üzerindeki bilgiler windows tarafından ekranda gösteriliyor
Ancak linuxta aynı olması gereken ekranda hiç bir şey gözükmüyor.
 minicom programını yakından tanıyan biri bana yardım ederse çok memnun
olurum. Bunun nedeni nedir? Minicom ekranında neden birşey göremiyorum?
 Saygılarımla,

--
Mehmet A. Karaca