[Linux-programlama] mono ile tümleşik çalışmak

From: Serdar Karacay (csharp221@gmail.com)
Date: Fri 25 Nov 2005 - 23:59:03 EET

 Merhaba Penguen'ler,
Mono'ya alışmaya başladım valla ilk işim arayüz uygulamaları işte yavaş web
uygulamaları geçecegim zaten son iş olarak mobil platforma yönelik uygulama
geliştime ben mobil platforma yönelik çalışmak istiyorum...
Monda mobil plaftorma yönelik uygulamalar yapabilecek miyiz?

Şimdi sorun şu aşagıdaki ufak deneme kodunu derleme ve çalıştırma sonucunda
aşagıdaki sorunu verdi.
<The file /home/serdar/Desktop/deneme can't be compiled.>
Bu sorunu gtk ve gdk kurulu olmadıgından verdi galiba ama monoyu glade,gtk
ve gdk ile nasıl tümleşik çalıştırabilirim ama bu muhtemelen xml ile olur
galiba başka nasıl olabilir ki.
Sorum budur.
//pencere deneme1 gtk ile gdk ögrenme...
using Gtk;
using GtkSharp;
using System;

class hello
{
    static void Main()
    {
        Apllication.Init ();
        Window window = new window ("hello world");
        window.Show();
        Apllication.Run ();
     }
}