[Linux-programlama] uClibc hakkında...

From: Aykut KOÇAK (aykutkocak@superonline.com)
Date: Thu 24 Nov 2005 - 12:18:24 EET

Merhaba,

uClibc için toolchain derlemek istiyorum. Bu konuda deneyimli arkadaşlar yardım edebilirler mi? Şu ana kadar buildroot ve crosstool paketleri ile denemeler yaptım. Bazan root dosya sistemleri elde edebildim. Fakat bir türlü uygun klasör yapısına/ başlık dosyalarına sahip ve eksiksiz bir toolchain elde edemedim. Aslında hazır bir mini - linux( uclibc kullanan ) dağıtımı da işimi görebilir. Bu konular da tavsiyelerinizi bekliyorum.

Sevgiler

Aykut KOÇAK