Re: [Linux-programlama] [PHP] mysql_fetch_array()'de HATA ( sonsuz loop )

From: Husrev (wapper@gmail.com)
Date: Fri 18 Nov 2005 - 20:50:57 EET

Serhan bey, ilginiz beni çok memnun etti. Şükranlarımı sunarım.
 Kodlarda yaptığınız değişiklik yanılmıyorsam, küme parantezlerinin birinin
eksikiğini gidermeniz.. 750 satırlık dosyadan kes yapıştır yaptığımdan bir
parantezi unutmuşum. :) Ancak kodlarım hakkındaki yorumunuz da beni ayrıca
şereflendirdi...
 Konuyu fazla uzatmadan, bu gizemli hatayı bulamadım. o gün yetişmesi
gerekiyordu. işi birazcık daha uzatarak bir arraya bağladım no'ları.. Sonra
foreach ile arrayden aldığım verileri diğer fonksiyona gönderdim..
 Benim görüşüm şudur ki, veritabani class'ım aynı anda iki fetch_array
olunca link numberları karıştırdı..
 İlginiz için tekrar teşekkür eder, hayırlı günler dilerim...

--
Husrev
wapper@gmail.com