[Linux-programlama] PHP'de MYSQL'e veri ekleme sorunu

From: Abdurrahman ÖZBEYAZ (aozbeyaz@hotmail.com)
Date: Fri 04 Nov 2005 - 10:58:20 EET

Arkadaşlar Merhaba,

PHP de MYSQL komutu ile insert işlemi yapıtığımda ve F5 tuşu ile sayfayı
tekrar yüklediğim zaman kaydettiğim bilgi TEXTAREA'ya ve TEXTBOX'a bilgi
girişi yapmadığım halde ikinci bir sefer veritabanına ekleniyor. Bunu nasıl
önleyebilirim.Yardım ederseniz sevinirim.

Not: ekleme işleminden sonra aynı sayafayı çağırıyorum..

if(($isim = '') and ($aciklama=''))
{
  mysql_connect("localhost","root","123");
  mysql_select_db("a")
  mysql_query("insert into z values('" .$isim "','".$aciklama"'))
}

Hayırlı bayramlar

Sevgi,Saygı
Abdurrahman ÖZBEYAZ