[Linux-programlama] RE: Linux-programlama Toplu Mesajı, Sayı 6, Konu 35

From: Ufuk Özbozkurt (ufuk.ozbozkurt@glengo.com.tr)
Date: Wed 30 Mar 2005 - 17:19:48 EEST

Sayın Arkadaşlar;

Linux Samba üzerinde bulunan MS Access veri tabanına Linux-Apache-PHP
web sayfasından unixODBC ile erişmek istiyorum.

Erişimde bir sorunum yok yalnız Şş,İı ve Ğğ Türkçe karakterlerde sorun
yaşıyorum. Setlocal komutunu kullanarak düzeltemedim. PHPnin iconv
fonsiyonu ile de bir düzeltme gerçekleştiremedim.

Windows ile Linux arasında karakterset'lerinde bir uyuşmazlık var ve
sanırım unixODBC üzerinde bu bir problem yaratıyor.

Ayrıca PostgreSQL kullanarak bu sorunu çaözebilirim diye düşündüm ama
ozamanda ODBC recordset lerinde bir problem yaşamazken, ADO ile
postgresql'e ulaşamadım.

Bu konular hakkında deneyimi olan ve yardımcı olabilecek arkadaşlara
şimdiden teşekkür ederim.

Saygılarımla.

Ufuk Ozbozkurt