Re: [Linux-programlama] PHP'de Postdata geri sorunu

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Wed 23 Mar 2005 - 09:38:10 EET

On Wed, 23 Mar 2005 08:57:37 +0200, cem aytar <cemaytar@gmail.com> wrote:
> merhaba
> araya girmek gibi oldu ama bu konularla alakali oldugu icin soyluyorum.
> ben de bir site tasarliyorum. ve bahsettiginiz gibi herkesin siteye
> tam erisim hakkina sahip olmasini istemiyorum. yani kullanicilar login
> olup fazladan hak sahibi olacak. bunun icin inceleyip ogrenebilecegim
> bir ornek adresi verebilir misiniz. (kucuk ve basit bir ornek olursa
> sevinirim cunku bilgi seviyem php (orta), mysql(baslangic) )
> tesekkur ederim ..

phpfreaks.net i tavsiye edebilirim Cok fazla dokuman mevcut
elbet denk gelecektir sizin istediginize uygun ..
Kullanicilar mevzusuna gelince .. yapilacak en guzel sey
kullanici seviyeleri tanimlamaktir.
1 den sonsuza kadar rakam kullanip her rakam icin bu su yetkidedir
seklinde kullanabilirsiniz.

Basit bir ornek
if ($_SESSION[userimin_leveli] < 3)
   echo "Hosgeldin sahip";
else
   echo "Yok sana yetki metki";

Bu sekil kullanabilirsiniz.

Ayrica Enver projeleri ile ilgili bir link vermisti. Ordaki lkd ile
alakali dosyayi cekip inceleyebilirsiniz.
O da guzel bir calisma :)