Re: [Linux-programlama] PHP'de Postdata geri sorunu

From: Ceyhun Karataş (ceyhun@egemenyazilim.com)
Date: Tue 22 Mar 2005 - 17:57:46 EET

Yardımınız için çok teşekkür ederim. Söylediğiniz mantıklı. Bunu ben de
düşündüm. Fakat cache olayını PUBLIC'e alınca diğer içerikte de sıkıntı
olmaz mı? Yani çalışan bir üretim programının raporlarını veriyorum bu php
sayfalarda. Dolayısıyla raporların cache'den gelmesi bilginin yanıltıcı
olacağı anlamına da gelir. Bu durumda rapor sayfalarına

header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate");

komutunu koyarsam sorunum çözülür mü? Çözülürse bu raporlara GERİ tuşu ile
gelince sıkıntı yaratmaz mı?

İlginiz için tekrar teşekkürler...

Bu arada grupta gereksiz bir kalabalık yapıyorsam kusura bakmayın. ASP'den
PHP'ye geçeli kısa bir süre oldu. Apache ve PHP konusunda pek bilgi sahibi
değilim.