Re: [Linux-programlama] php

From: mohikan (mohi_chan@yahoo.com)
Date: Tue 22 Mar 2005 - 16:47:13 EET

eðer bunu yapmakla düzeliyorsa,

header ile cache kalmasýný önleyebilirsin sayfada

http://tr.php.net/manual/en/function.header.php

cache control ile ilgili kýsma bakabilirsin

Mesut Güler <mesut@egemenyazilim.com> wrote:
mohikan yazmış:

> kullandýðýn browser ýn cache ayarlarýný yapsan ;)
> internet explorer için
> araçlar > internet seçenekleri > ayarlar --- sayfayý her ziyaret ettiðimde
>

> *//*

ben yaparım yapmasına da siteye giren herkese de ayar yaptırmak ne kadar
mantıklı olur bilemiyorum. yourmlarınız teşekkür ederim. ben olayı kod
yada linux (apache 2.0, php 4.3.7, firebird SQL ) tarafında haletmek
icin ugrasmaya devam edecegim.

iyi calismalar.
begin:vcard
fn;quoted-printable:Mesut G=C3=BCler
n;quoted-printable:G=C3=BCler;Mesut
adr;dom:;;;istanbul
email;internet:mesut@egemenyazilim.com
title;quoted-printable:Egemen Yaz=C4=B1l=C4=B1m
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.egemenyazilim.com
version:2.1
end:vcard

# bildigim tek sey hicbirsey bilmedigim
# The only thing I know is that I know nothing