[Linux-programlama] php

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Tue 22 Mar 2005 - 16:23:46 EET

Merhaba

bir php sitem var. kullanıcı girişi gerektiriyor. Bir kullanıcıyla giriş
yapıyorum. Sorunsuz çalışıyor. Bütün sayfalarda o kullanıcı görünüyor.
ÖRNEK: 1 nolu kullanıcı. Sonra tekrar login sayfasına dönüyorum. ÖR: 2
nolu kullancıyla giriyorum. İlk sayfada (login sayfasından POSDATA
bilgisini gönderdiğim sayfa) sorun yok. 2 nolu kullanıcı gözüküyor. Ama
gidilen diğer sayfalarda eski kullanıcının (1 nolu) yetkileriyle hareket
ediyor. Ve sayfada 1 nolu kullanıcıyı gösteriyor. Sayfayı yenileyince
düzeliyor (php.ini ayarı nocache de ise normal REFRESH tuşu ile, PUPBLIC
veya PRIVATE de ise CTRL+REFRESH tuşu ile yenileyince). Bu problem neden
kaynaklı olabilir. Keza postdata bilgisi almayan sayfaların HTML
içeriğinde değişiklik yapılınca da yenilenmeden çalışmıyor.

Saygılar, sevgiler. Yardımlarınız için teşekkürler...