[Linux-programlama] php session.auto_start

From: Cem sayınbaş (cemsayinbas@gmail.com)
Date: Sun 20 Mar 2005 - 23:08:06 EET

Merhaba,
php de yaptığım sayfalarda bazı değişkenleri session'a yazıyorum ve
gerektiği yerlerde bu değişkenleri kullanıyorum.Yanlız garip bir
problem ortaya çıktı.
Önceden hiçbir problem yaşamamama rağmen,formattan sonra bilgisayara
tekrar mysql,php ve apache'yi kurduğumda hiçbir session ile ilgili
işlem yapamadım.Ne session'a veri yazabiliyodum nede session'dan bişey
okuyabiliyordum.
php.ini dosyasına girip "session.auto_start = 0" default değerini 1
yapınca sorun ortadan kalktı.Ancak bu ayarı önceden yaptığımı
hatırlamıyorum.Neyse sorum şu,session.auto_start'ın default'u neden
0.Ben şimdi onu 1 yapınca herhangi bir güvenlik açığı veya herhangi
başka bir yerde bir handicap olur mu?
Saygılar...