Re: [Linux-programlama] mssql'de limit uygulamasi nasil yapilir?

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 11:24:40 EET

MSSQL'de LIMIT komutu direk yok, siz iki sorgu ile ustten top vererek
yapabilirsiniz...
Ya da adodb.sf.net ADODB cekip onun SelectLimux method'unu kullanablirsiniz,
o bu isi nasil yapiyo bilmiyorum ama sanırım tum kayilari ceki gereksizleri
array'den atiyor gibi bi islemi var...

Ben ADODB'nin performansını PEAR'dan daha iyi buldugum icin kullaniyor ve
oneriyorum.

OKAN