Re: [Linux-programlama] mssql'de limit uygulamasi nasil yapilir?

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 10:19:36 EET

On Thu, 17 Mar 2005 10:03:28 -0000, Eralp <eralp@prestijsoftware.com> wrote:
> Sistemizde ki kullanıcı sayısı ve server in ozellikleri hakkinda
> bilgimiz olsa daha iyi yorumlayabiliriz durumu..
>
> 1000 kayitlik bi veri cekmek mssql e ( NoLock parametresiyle (Yoksa
> transaction larda olusan locking ler sistemi felc ediyor.) client
> sayisinin 50 civarinda oldugu ve ram inin de 1 gb civarinda oldugunu
> dusunursek) cok yuk getirmez...

Peki bende sunu belirteyim bari.
Sirketimde mysql in calistigi makine Cel. 433 Mhz ve 128 SD ram li bir alet
MSSQL ise cel. 1.8 Ghz 256 MB ram li bir makinede calisiyor ki bu
makineyi zaten bil fiil kullaniyorum. Uzerindeki is yukunu saymiyorum
yani

Farkli table lardaki farkli boyutta data lari gayet sorunsuz bir
sekilde birbirleri arasinda gecirip duruyorum... Hic bir sorun veya
problem veya bir ram yetmezligi yok ...

Onun icin yazacaginiz PHP kodu yeterli olacak ve hatta artacaktir diye
dusunuyorum.