Re: [Linux-programlama] mssql'de limit uygulamasi nasil yapilir?

From: Adem Alp YILDIZ (ademalp@linux-sevenler.org)
Date: Wed 16 Mar 2005 - 18:43:39 EET

Merhaba,

Üzgünüm okuma hatası. :-)

Google'da mssql limit command diye arama yapıp gelen ilk sonuçta
aşağıdaki cümleler sanırım cevabı size yetecektir. MSSQL ile bir kaç yıl
önce uğraşmıştım. Fazlaca bilgim yoktur.

MySQL Limit syntax:
|SELECT * FROM table LIMIT 10;|
MSSql Limit syntax (aka Ms Sql TOP syntax):
|SELECT TOP 10 * FROM table|

İyi Çalışmalar
Adem Alp YILDIZ

Huseyin A. Ozbey yazmış: