RE: [Linux-programlama] JS icine PHP ile bilgi yazmak

From: Veli AKÇAKAYA (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sun 13 Mar 2005 - 10:51:57 EET

Merhaba,
Sorunu farkli bir sekilde cozdum. .js dosyasinin adini .php olarak
degistirdim, cagirirken;

<script language='JavaScript' type='text/javascript'
src='conceptRTE.php'></script>

satiri yerine include ile cagirdim ve ifadelerin tamamini

<script language="JavaScript">
<!--
-->
</script>

satirlari arasina yazdim, gerekli yerde de <?php ?> ile php kodlarini
yazdim, sorun cozulmus oldu.
ilginiz icin tesekkurler,
iyi calismalar...