[Linux-programlama] JS icine PHP ile bilgi yazmak

From: Veli AKÇAKAYA (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sun 13 Mar 2005 - 01:20:31 EET

Merhabalar,

PHP ile gelistirdigim bir programda bir yerde takildim. Javascript (.js)
dosyası icinde PHP kullanmak istiyorum ama bir turlu olmadi. Kondu bir
bolumu asagidaki gibidir.

..

document.writeln('</tr>');

document.writeln('<tr><td colspan="22">Tanımlama Metni : <input type="Text"
name="aciklama"></td></tr>');

document.writeln('<tr><td colspan="22">PHP : <?php echo "Veritabanından
gelen liste";?> </td></tr>');

document.writeln('</table>');

..

Yukaridaki kodda <?php ?> arasina MySQL ile okudugum veriyi yazmak
istiyorum. Ancak javascript dosyasi icinde <?php ?> satirlarinda bile hata
veriyor, nasil yapabilirm bu isi.

Yardimci olursaniz sevinirim.

Simdiden tesekkurler.