Re: [Linux-programlama] Re: Browser Sorunlari

From: Oğuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Fri 11 Mar 2005 - 20:42:32 EET

Cok ilginc. Isyerinde IE icin site gelistiriyorum, select'teki tanimli
degerin ancak
alert(document.frm1.test.options(document.frm1.test.selectedIndex).text);
ile alabiliyordum. document.frm1.test.value hata veriyordu. Oysa konqi
ve firefox'ta dediginiz gibi calisti, tesekkurler..

Style ise 9'dan sonra px yazmayinca kendi default size'ini kullaniyor
herhalde, px yazinca duzeldi.

Peki Konqi'deki soruna bir cozumunuz var mi? Hatirlatayim:

alert(parent.top.document.frm1.name);

javascript satiri Firefox'ta calisiyor ancak Konqueror'da calismiyor.
Konqueror'un JS desteginde bir sorun olabilir mi?

Burada top, parent'taki ust frame'in adi. Bu satir ise alttaki frame'in icinde.

Tesekkurler herkese..