Re: [Linux-programlama] Scrollbar rengi

From: Fatih Orhan (fatihorhan@gmail.com)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 17:39:51 EET

Yardımcı olabilmek için araştırma yapıyordum ama şunu görünce vazgeçtim:
http://www.forum4designers.com/archive19-2004-9-121209.html

Özet: Mozilla Firefox'un scrollbar rengini değiştirmek mümkün değil,
aslında IE'den başka bir browser'ın scrollbar rengini değiştirmek
mümkün değil çünkü bu microsoft'un icat ettiği bir eklenti. Böyle bir
standart yok. Ayrıca her sitenin kendi scrollbar rengini verebilmesi
ve herkesin kendi standartını belirlemesi ziyaretçilerin kafasını
karıştırdığı için kötü birşey. Bir web sitesine girdiğinizde
Browser'ınızın scroolbar renginin değişmesi, bir otoyola girdiğinizde
direksiyonunuzun renginin değişmesi gibi birşey.

Saygılar.